Cari Blog Ini

Ahad, April 27, 2003



"Error Code"tut, tut,tut. Aku klik hanset aku banyak kali untuk cuba try PIN NUMBER. "SIM CARD BLOCKED" waaaaaaa, ape dah jadik nih. Aisehman, nyesal aku memandai mandai setting PIN NUMBER . "ENTER PUK2 CODE" ape ek puk2 number , forget aar. Maby this will use, "tut., tut,tut" Error . maby this time will use. "tut tut, tut " 3X aku wat camtu tetiba " SIM CARD REJECTED" Waaaaaaaaaa....................................................................... . Ape ni, ape aku nak buat nih. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................................................. . *&^*^%(^*^$^%*^%&*^&U^*&&^^#$%#%^$%@#!$%%$!%$!$#%!#$$% tension aku. Isk.... isk... abis sume message dalam tu. Nombor member pun ade kat dalam tu. Sume ilang. Macam ni punya gaya aku kena pergi centre dia kat JB. Tapi arini ari ahad. Sume kedai tutup. ISk,,, isk.... Nyesalnya aku. Nyesalnya aku.Nyesalnya aku.Nyesalnya aku.Nyesalnya aku.Nyesalnya aku.Nyesalnya aku.


Weiiii sume yang baca jurnal ni.... aku nak promote site kaunseling. Tapi aku rasa korang dah tau. Walau ape pun cuba klik site ni ---> www.daretofail.com

Tiada ulasan: