Cari Blog Ini

Isnin, April 14, 2003

AzamKukuh:allooo?
*****:yerp
*****: hmmmmm
*****: aku tgh tunggu email ayah aku actually
*****: tapi takde pon
*****: huh~
AzamKukuh: emel ayah ko?
AzamKukuh: ayah ko kat ne?
*****: baghdad
*****: ko tgk berita?
AzamKukuh: baghdad?
AzamKukuh: ayah ko sape?
AzamKukuh: yg kene culik tu ke?
*****: a'ah
AzamKukuh: uisshh
*****: sedih doh mase mule2 dapat cerite
AzamKukuh: ko tak pnah cite kat aku pun
*****: mak aku nak menggelabah gile
AzamKukuh: sape name ayah ko?
*****: ko tak tanyeeeeeeee
AzamKukuh: yg mane satu?
*****: anuar hashim
*****: nst
AzamKukuh: eeeee....
AzamKukuh: berani ek ayah ko gi
*****: hmmm....die mmg suke camni
*****: tatau ah
*****: tak sangke lak bende camni blaku
AzamKukuh: erm..
*****: cuak gile aku mule2
AzamKukuh: alhamdulillah la ayah ko slamat
AzamKukuh: mmg aar
*****: dah pikir bukan2
AzamKukuh: kalo aku pun
*****: ye la alhamdulilllah
*****: ko tgk berita ke
*****: yg rtm punye mmg full citer
AzamKukuh: oo ek
AzamKukuh: tak
AzamKukuh: die kene culik pun aku tatau bile
AzamKukuh: sesado dah selamat
*****: semalam
AzamKukuh: dah lame ke aar?
*****: semalam..
*****: n smalam gak la aku kuar seronok2 enjoy2....
*****: huh~ teruk tul aku ni
*****: sebab aku mmg taktau pape....
*****: baru siang td dpt brite
AzamKukuh: ooowh...®
*****: tu la....byk press dtg umah aku
*****: call..
AzamKukuh: erm..
AzamKukuh: ayah ko dah lame ke aar gi sane?
*****: 2 weeks ah aku rase
*****: or one week lebey
*****: tak ingat ah
AzamKukuh: ooowh...®
AzamKukuh: so camane mane skang?
AzamKukuh: ade die contact?
*****: kalo tak hari2 contact
*****: email...
*****: tp last 2 days takde
*****: rupenye........huh~
*****: tgk ah nightline tv3 skang
*****: tgk?
AzamKukuh: yela
AzamKukuh: yela
AzamKukuh: aku nengok la ni
AzamKukuh: sat
AzamKukuh: bapak ko cite ke camane die leh kene culik?
*****: die call tadi...
*****: tapi tak clear ah
*****: satellite phone
AzamKukuh: oowwh..
*****: mayb die tgh tekejut
AzamKukuh: ur father is brave.. but should watch his step
AzamKukuh: hahah
AzamKukuh: erm..
*****: tak bley cite pepanjg
AzamKukuh: ape die cite?
AzamKukuh: ape die cite?
*****: tu la.........tatau ah
*****: die kate,,,,sume ok
*****: diorg layan baik
*****: cume diorg salah anggap
AzamKukuh: ooowh...®
AzamKukuh: salah culik ke?
*****: bukan.......
*****: kete yg bapak aku naik, plat syria...
*****: diorg ingat yg naik tu puak fardain
*****: diorg kan berpuak2
*****: n bermusuh
*****: tu la pasalll
*****: terus tembak2 je

*****

10.04.03

Keadaan sesak. Penuh dengan lelaki lengkap berpakaian kemeja, perempuan lengkap berbaju kurung. Terselit jua amoi² yang pakai skirt, ati² yang kasual sahaja. Kelihatan seorang memakai baju kurung biru masuk ke dalam briefing room. Nampak menyendiri. Semasa hendak keluar, dia masih duduk. Dia mengangkat kening dan senyum tanda menegur. "1st batch interview ek?" Dia hanya mengangguk dan tersenyum. AZMIHANA. Sama² tuisyen masa sekolah rendah. Lama tak jumpa dia.

Temuramah dilalui dengan sempurna. Alhamdulillah. Agak lame jugak. Lebih kurang sejam menyatakan pendapat dan berbual. Seronok pulak rasanya. Dengan kehadiran best student MOZAC dalam group AKU, temuramah berlaku rancak. Dapat topic Tourism in Malaysia. Memang pengalaman interview Petronas memberikan keyakinan dan motivasi. Doa dan tawakkal.

Tiada ulasan: