Cari Blog Ini

Khamis, Februari 03, 2005

Am I ready For Everything?

Dah setengah sem masuk gombak. Rasa macam baru je enrol minggu lepas. Dasat sungguh pantasnya masa berlalu. Baru-baru ni dapat result Electric Circuit. As expected (though i hope for something better), aku kecewa dengan result aku. Walaupun ade yang tak score macam aku, tapi ramai lagi yang score. Yang bestnya dalam kelas aku ada 4 orang dak muar, 2 dapat 90 above, 2 lagi, ampeh. Hehe. Naseb baik lecturer nak buat extention midterm sabtu ni.

Heh. The point is, i should be , by now, ready for anything. For exams, for quizes, for assignments, for everything. Skarang ni rasa macam tak cukup je ape yang dah aku buat. Assignment banyak copy.. Lab report memang tak pnah tau ape content die, semua amek dari orang, quizes especially for EC begitu tak memuaskan. Nak buat revision? Haha. Rasa macam takde je buat revision.

I have to change myself

See how will i change.

Tiada ulasan: