Cari Blog Ini

Isnin, Februari 21, 2005

Sekarang ni tengah ade kat computer lab, E3. First time log in kat sini, first time blogging kat sini. Patutnya ade kelas lab programming skarang ni, kensel lak. Aku dah le 2 kali tak datang lab tu, time aku datang minggu ni, kensel. Huh.

Kelmarin mahallah aku ade buat karnival satu hari, dari awal pagi sampai lewat malam. Aku pun tak sedar, aku tak pegi langsung kat venue die kat al-Faroq's Square. Heh. Nengok dari bilik juan jek kat tengkat 4. Pagi-pagi tu takde apa, ade jualan jek, makanan, baju tah ape tah lagi. Tengahari tu mase aku tengah dok wat project programming dalam bilik tetibe ade 3, 4 orang sisters lalu sebelah bilik aku. Ni ape hal ni? Ni bukan kakak cleaner, ni students ni. Dah ler aku tengah jemur baju2 baru basuh, dieorang lalu la celah-celah ampaian tu. Huh.

Rupenye ade event 'battle of the band' kat square. Sisters are invited. Siap ade khidmat bas every hour dari mahallah sisters. Ramai sisters yang datang. Seme nye lebey kuang yang jenis-jenis.. heh.. paham-paham la. Ingatkan nak kutuk-kutuk gak sisters yang datang tu, cam tak malu jek masuk mahallah laki, tapi, pikir-pikir balik, baru satu hari sebelum tu aku gak yang masuk mahallah pempuan, illegally lak tu, hehe.

Tak sempat lak nak cite lebih lanjut ape aku buat weekend ni. Dah kol 11.20, ade kelas tutor electric circuit lak karang kol 11.30. Pastu nak ambek bulletin lagi yang blom amek-amek lagi. Register course untuk sem depan ari khamis ni plak. Nak pegi usyar past year papers kat oscent plak kalo sempat hari ni. Isk.

Tiada ulasan: