Cari Blog Ini

Sabtu, Februari 26, 2005

Pening kepala. Dah lama aku tak berkecimpung dengan internet searching. Carik images related to my programming project, 'shuffling cards'. Payah gak nak jumpe gamba-gamba yang berkenan di mata. Isk. Teringat dulu cari gambar mase nak present 'tourism malaysia' untuk comp 1 kat matric dulu. Banyak jumpa gamba best-best yang berkenan. Lupe sangat dah kat mane aku carik dulu.

Pening lagi. Dah lama gak aku tak bergelumang dengan power point. Last buat power point presentation pun masa wat 'tourism malaysia' untuk comp 1 kat matric dulu. Rasanya tu presentation power point terbaik aku. But unfortunately, aku takde simpan pun copy. Isk. Dah 2 malam dah buat. Tak puas hati lagi, ni tengah menyambil carik gamba, kalo boleh animated nak taruh dalam presentation tu.

Masih pening. Pikir pasal source code programming yang nak kene present isnin, tak 100% complete lagi. Baru jap tadi gi jumpe tutor (ramai plak yang datang jumpe tutor hari ni) tanye die cemane nak setel masalah. Tutor tu pun tak tahu cemane nak setel. Tapi die ada kasik hint cemane nak setel. Isk.

3 hari ni bukak laptop takde buat benda lain, buat programming, buat presentation die, dengan main game hehe.

Tiada ulasan: