Cari Blog Ini

Khamis, Mei 19, 2005

Lapa siot. Huh. Kat lab lagi, tak keluar dari tadi. Nampak firs, aiman, din masuk dalam lab, pakai baju workshop. Kenape la aku terlupe yang ari ni boleh wat keje kat workshop? Kan boleh terus gi workshop tadi lepas jumpe akram pasal sbc tu? Alahai.. Terlupe sebab penat sangat ke? Semalam workshop kol 3.30 sampai 6.30 terus sambung overtime kol 8 malam sampai kol 10.15. Lutut aku dah lenguh dah berdiri gune mesin milling tu. Balik bilik terus baring nengok muvi. Lepas tu baru nak print poster SBC election night juan buatkan. Ade problem plak. Aduh. Aku dah tak reti buat dah poster ni. Hentam je la. Gune adobe photoshop nak edit katun nak letak dalam poster (buat benda tu yang lame sebenonye..hehe), husen ajo aku gune photoshop ari tu. Dah reti dah sket-sket. Nanti datang bilik aku lagi, ajo aku tau! Hehe.

Tiada ulasan: