Cari Blog Ini

Ahad, September 05, 2004



Penat? Penat...



Wah.. wah.. Baru jer malam sebelum tu aku kutuk2 interview tak best. Cam tetau jek esok malam nye aku kene jadik interviewer plak. Mule-mule aku tanak, aku suruh nik, pastu dah banyak kali kene suruh, terpakse ar... Nik plak da mmg kene jadik. "Cemane nih? Semalam aku kutuk. Malam ni bleh ke aku wat org tak kutuk? Isk232.."

Sekali ngan aku (Nik baru jek cucuk perut aku, die ade dlm cc gak rupenye, tak pasan aku) interview malam tu fizah, naily ngan syam. Aduh.. tak reti aku nak start. Syam suh aku start gak. Tah ar.. cam bese2 jek aku interview. Hohoho. Macam-macam jenis candidate ade. Yang pandai melampau cakap (dak debate tu.. bukan takat debate.. memacam lagi die masuk mase skolah dulu), yang segan-segan nak cakap ade gak. Yang pasti aku tak jumpe dak skolah aku (dak skola aku tp da pindah skola lain pastu ade ar.. aku tak knal, die pindah skola jasin, fizah suke arh ramai dak skola die). Modul interview plak gempaq siap ade discussion macam interview petronas. Yang pasti jugak.. aku mmg tak reti sgt nak interview-interview nih (aku pun kantoi dulu interview jpa ngan petronas), tapi takpe.. aku dah ade calon utk serap dlm edu.. bleh bitau rizal nanti.. heh2.

Ari sabtu semalam bebudak ni plan lepas quiz nak gi times square. Tapi aku dah agak dah, hangat-hangat taik ayam jek bebudak nih. Plan asal bilik 211 ngan 111 nak gi, last 211 gi kl, 111 gi midveli jek. 211 gi pertama ngan sogo, teman lemek bli kasut futsal (buat die main malam tu.. hoho!), aku pun tumpang skali bli raket badminton. Raket badminton? Jimin ke ni? Hahahah! Lame aku tak main badminton. Petang tu balik terus main kat bilik for the 1st time after almost 4 years tak main badminton!

Malam tu join nengok futsal melex nye. Support dak bilik lame. Seri satu kalah satu. Ni skang ni depa tengah lawan lagi satu match. Pasni nak turun nengok. Sesambil nengok futsal tu main2 voleyball kat sebelah, tak reti aku main, petet ngan sleman ajo. Best gak. Main sampai kol 12. Abes merah-merah tangan aku.

Pagi tadi plak main archery kat court basketball, adventure club wat. My second time. Satu tersasar. Target doraemon tengah2 tak kene langsung out of 8 arrows. Tak puas hati aku main lagi satu game. Takde tersasar. 2 kali kene muke doraemon tengah2 tu. (aschrof cakap kene target sbb ade awek committee dok sebelah) Puas hati. Sister-sister commmittee pun ok, layan ar gak (hehehe..), tak tense mase memanah (committee bros tah kemane tah, sorang pun takde). Petang ni nengok keadaan, mase nengok futsal nanti, maybe nak main archery lagi!

Penat. Letih giler badan... Tapi sronok.


Tiada ulasan: