Cari Blog Ini

Rabu, September 08, 2004

huhuhuhu..letih siot.. keje tak habih2. DaHlaaa kene prepare induction course utk dak2 baru masuk engenius. pastu kene siapkan assigment FKM. Lecturer nyer ustaz Mohyudin. Tapi memang aku respect aaaaa die. blaja dalam kelas mmg best aaa.. siap leh gelak lagi. Tp die ade cakap maybe kene present assignment dalam AMF. ahh sudah. camner nie...pastue kata ada Mr Abbas lg. huhuh.. cuak gak nie. takpe2. amik mende nie sebagai pengalaman berharga. pastue skng nie aku tgh gilerr volleyball... dalam klas asek teringat nak tampar bola jee... kekadang tengok lecturer ajar muka die cam bolaa jee... seb baik tak aaa tampar die. kalo aku tampar mau aku kene blaja lagi 2 tahun kat sini. oh yee.. jimin dah last sem dah.. tapi aku still lagi kene duk satu sem lagi.. best aarr ko jimin. x yah lg merasa idup cam penjara kat sini. sudah aaarr ko. kuikuikui.. papepon buat laaa leklok last sem nie. jangan fail. aku x nak dah tengok muka ko kat sini satu sem lagi.key aa chow dulu guys ...(nak wat assgment fkm siot)

Tiada ulasan: