Cari Blog Ini

Selasa, Julai 19, 2005

Murah dan Mahal tetapi Mahal

Went to the dynamic lab this morning and was told there is no lab for this week (as expected actually, but still nak pegi lab gak this morning, nak merasa moto kristar baru lemek hehe). So juan ajak satu bilik and firs breakfast at wangsa maju. "Nasik lemak" he said.

Ah. Payah ah nak cakap omputeh. Kalao tulis dalam english, tak bleh nak make it interesting ar.. (as if it IS interesting in malay.. hehe). Aku bengang nengok blog yang ade dalam list sebelah kiri blog ni seme in english.. aku nak gak english. Haha. Lame tak wat karangan english ar.. lame gile. English pun da 3 taun tak blajo. ISk.

Emm. Beli nasik lemak lauk telo goreng, rendang daging sikit. Harge RM3.50. With the same price, juan amek lauk telo goreng sahaja. Isk. Cemane ni? 3.50 with daging = 3.50 without daging? Hehe. Lantak ah. Rezeki aku kot. Hehe. Dapat lah murah.

Da abes makan, firs hasut aku, "Jom makan lagi 1..". Dasat ko. "Aku dah tak lapo, tapi kalao nak makan lagi bleh jugak," aku cakap. Hehe. Kali ni try lauk ayam kampung goreng plak. Lame tak makan ayam kampung. Isk232. "Saye nasik separuh.." aku hulur pinggan nasik separuh ngan ayam kampung tu kat cashier. "RM5.40" kate die. Errk.. Nasik separuh pun 5.40?? Firs amek lauk same cam aku, tapi nasik penuh. Tanye firs die kene bape inggit, "RM4.70". Errk.. Ko nasik penuh cemane bleh lagi murah dari aku? Dapat mahal lah plak. ISk.

Rezeki firs ke rezeki aku pada nasik daging rendang tadi kene baya balik? Hehehe.

Tapi ape-ape pun, sarapan aku pagi tadi adalah sarapan aku paling mahal, RM 9.90, masuk air teh tarik.

Tiada ulasan: