Cari Blog Ini

Ahad, Oktober 31, 2004

Isk2. Semakin lembab komputer aku ni. Leceh btol!

Setelah sekian lama bilik aku dibiarkan besepah-sepah macam tongkang pecah, ditinggalkan setelah aku takde mood untuk kemas beberapa hari ni, program khidmat bilik diteruskan. Alaa.. sket je kemas. Pastu malas balik. Sempat a kmas buku-buku ari ni. Buku-buku lame zaman skolah menengah, skolah rendah, sekolah agama pun aku simpan lagi. Tah bile nak siap kmas tah, tatau arh.

Eeeih ari ni besdey ayah. Tak wish lg. Hehe. Last year mase besdey ayah aku kat pj, wish gune sms. Takkan la aku nak sms gak kat umah ni, hoho! Tapi ari ni ayah kate nak masak nasik lemak. Layan-layan! Lame tak makan nasik lemak familynye. Resipi arwah mak. Series lame gile tak makan. Last time agaknye mase kak fiza ngan abang masak kat umah, ade a 2 taun lalu kot? Isk.. Lapo siot. Ayah nak bako ikan. Aku goreng telur dadar ah. Layan siot. Aaaar.. Lapo! Lapo!

Tiada ulasan: