Cari Blog Ini

Rabu, November 03, 2004

:: dari cyber cafe kedai komputer, wetex parade, muar, dipersembahkan, azamkukuh.blogspot.com! ::

"Bang..!" ade budak plak angkat tangan kat aku kat cc ni.

"Cuti ke bang?"

Aku angkat tangan balik. "Ha ah, cuti dah.."

Aduh.. dak maahad muar rupenye. Dak pmr. Dah cuti dah die kate. Dak pmr cuti awal.

Hari tu gi skolah amek sijil spm yang da jadik jeruk kat skolah dah. Gi ngan fazli. Terpakse a ajak member. Bengang aku nak berhadapan dengan warga-warga maahad sorang-sorang. Lepak borak-borak ngan ustzh pauziah ngan umi, cikgu sharifah paan, guru kelas aku mase form 5. Waa.. rindu siot kat skolah. Makin buruk skolah aku nengok! Tapi bilik guru gak yang maintain.. siap dapat no 4 bilik guru cemerlang daerah lagi.. Hahah!

Lagi 10 ari nak raye. Surau pun tgh sebok nak buat majlis khatam. Seperti bese gak aku mule la sebok membersihkan rumah. Membersihkan in terms of everything, kusi meje, lantai, ruang tamu, dapur, tingkap, pintu. Naseb baik bilik dah setel. Sape lagi nak kmas ye ak? Dah masuk minggu busy dah. Jumpe lg blog!

Ingat nak usyar sket iium nye course registration. Lupe plak matric ngan pin no. Huh. Takde wat ape sangat gak aku online kat cc nih. Tah bape inggit kene nih. Hoho!Isk. Ramai plak kat cc nih. Dah a sempit! Ala.. kuang-kuang sini ade internet,laju jek, dr umah, ye ak? Kesempatan ni a nak cek-cek email. Heh. Nak gi bli kad raye ah.

Perbanyakkanlah ibadah di 10 ramadhan terakhir ini! Jumpe lg lepas raya! Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri!

Tiada ulasan: