Cari Blog Ini

Ahad, Oktober 03, 2004

Semalam pagi-pagi kol 9 lebih kamal ngan husni bising-bising. Tau bising pasal ape? Bising-bising citer pasal Jews. Giler arh. Pepagi lagi dah citer berat. Terjaga aku tido, terus tak bleh tido balik, ampeh. Seperti bese kamal bertindak sebagai seorang yang amat lah open-minded. Hosni tenang je membidas satu demi satu pendapat open-minded kamal. Aku buat-buat tido jer.. malas aku nak layan walopun panas gak telinge ni dengo.

Bangun jugak aku bile dak due orang tu dah balik umah. Pas mandi terus gi abc, gi bilik haitham, die tido lak, so gi abc 211, wat math ngan zuhdi, lame giler sampai petang wat. Tensen gak asek ngadap numbers jek. Petang tu kuar jenjalan gi 9B, usyar-usyar baju murah, usyar jek arh, hehe. Malam tu kecah-kecah nak nengok epl tak bleh, heh. Kecoh seketike sekitar ukc. ABC takde cenel sport, UKC ade 3, due drpdnye ade epl match, tp yang pasang 1 yang takde epl match. Nak tuka tak bleh. Hakhak! Astro..astro..

Tengah chat ngan farah skang nih, live from Sheffield, heheh. Die kate die dok srumah ngan 2 org omputeh, sorang cine, tapi rumah die dekat jek ngan campus. Rumah die takde internet.. erk.. takde internet? Same cam uia jer.. heh2. Takpe2, bese je tu sme.. blajalah rajin2! Kelmarin dayah msg, wish besdey. Aku balas gak, tatau ar sampai ke msg aku tu.

Haitham ade kat cc ni rupenye. Balik ar oii! Balik! Wat tutor physic lak! Esok ade 2 quiz! Physcis ngan math! Study! Study! Final sminggu je lg!

Tiada ulasan: