Cari Blog Ini

Rabu, Oktober 06, 2004

Tadi sebelum gi cc hosni tanye dein"Kenape dengan zimin tu? Masam jer.."

Huh. Aku masam ke? Muram ke? Ye kot.. Apsal ar? I slept too much! Isk232. Pagi tadi igt nak bangun awal, study, tapi kol 10 lebih gak aku bangun. Risau gak bile pk-pk balik aku banyak sangat tido. Tido dah melampau-lampau cukup. Study? Cukup ke? Siang tadi pun sempat study petang jer, sebab tengahari tu.. tido lagi!

Terpaksa lah aku study memalam bute sampai selewat yang mungkin. Because rite now, i am very sure, i wont get up in the morning for study purposes. Terpakse lah aku buat-buat tak ngantuk untuk beberapa malam sampai exams nanti. Aku ingat lagi mak enod pesan kiteorg sebelum nak balik uia mase lepak umah enod, 'kene struggle la ye, exams tak lame lagi kan? kalo bleh tak tido, tak yah tido, study'.

Tune on rtm 1 and ikim.fm every night to watch and listen to the beauty of the Quran on the International Tilawatil Quran. Sejuk hati dengar...

Tiada ulasan: