Cari Blog Ini

Rabu, Disember 15, 2004

:: Membaca al-Quran sungguh menenangkan hati. Bacaan isi kandungannya melegakan hati yang kusut. Sungguh damai...::


"What is this?"

"What happened?"

"Rosak?"

"I have no idea..."

Huh. Pasrah aku wat Electric circuit lab. Payah tak gak, tapi tah ape yang tak kene, mase 3rd part of the experiment, satu value pun multimeter aku tak bleh bace. Dah bekali-kali tukaq multimeter, wayar, seme2 tukaq pun takde value kluaq. Huh. Pasrah seperti pasrahnya aku bila nengok list interview proton pagi tadi, name aku takde. Ada 14 org je interview hari ni. Masa tunggu zuhdi interview, borak-borak ngan officer proton, die kate currently ade 7 jek student tajaan proton kat uia, 1 kat matrik pj. Peh! Kalo ade 7 je skang ni, interview kali ni mesti die nak paling banyak pun 4! Student yang hantar resume ade 50 org die kate. Other students yang hantar resume tapi tak dapat interview hari ni, die kate will be notified in the nearest future...

Satu group plak ngan hadi masa lab tadi, brother palestine, speaking english pun bleh tahan. Terkumat kamit gak aku nak jawab balik bile die speaking ngan aku. Hoho! Sameer kawan die block mate aku. Due-due tu berminat nak cakap melayu. Selalu tanye aku "What do the malays say '.......' ".

Keje banyak! Tapi singgah ITD yang canggih ni rasa macam tanak balik je. Hoho!

Tiada ulasan: