Cari Blog Ini

Ahad, Disember 05, 2004

Baca blog noorulazila tadi. Baca posting "Lama Menghilang" , 21 November 2004, berkenaan rumah terbuka. Atau lebih spesifik diceritakan dalam posting tu, muamalah laki dan perempuan dalam sesebuah majlis rumah terbuka.

Baru semalam bebudak ni ajak pegi rumah terbuka ghapur kat rumah die. Dengar cerita, ramai sepupu ghapur yang cantik-cantik tu datang gak. Hehe. "Rugi wo ko tak pegi..".

Bacalah posting tu.. Pretty interesting. You can give comments on that particular posting, many have done it. Hehe.


Minggu study akan bermula semula esok dan aku tak pasti hala tuju aku ke mana. Yang pasti bilik aku masih belum lagi dikemas seperti sebuah bilik permanent. Buku-buku ada beberapa lagi aku belum ade. Drawing tools pun aku tak yakin dengan diri sendiri, nak beli atau tak. Notes yang aku salin cincai-cincai mase lectures last week, belum lagi aku salin comel-comel dalam buku. I don't know what am i doing!

Isk. Refresh! Refresh! And start this week knowing what you are doing!

Tiada ulasan: