Cari Blog Ini

Ahad, Ogos 10, 2003

Yesterday I went to KL with my rumets. Ade la dalam 8 orang. Aku, Juan, Zuhdi, San, Nazri, Bob and a couple of my x skulmets, Jimin and Din.

We began our journey by riding ktm komter from kl sentral to Bank Negara Station. Kuar² jek nampak Sogo. Ingat nk trus gi sogo, on the way lalu Pertama Complex. So, singgah sat. Aku angkut camera Canon sebijik, Bob angkut walkman sebijik. price? bese jek. After that baru gi Sogo. On the way lg, jumpe Aqla. (bukan jumpe.. nampak dr jauh actually, die dalam bas, kiteorg kat luar) Lame siot tak jumpe die. Memandangkan die dalam bas, terpakse la kiteorg menggunekan kehebatan masing² menggunekan body language. Skang ni Aqla study kat BMI, amek IT.

Pegi Sogo, ade sale pakaian. Murah² siot. Aku angkut 2 lai baju. Selai trousers. Bebudak ni pun angkut banyak giler baju, masing² borong! Huhu! Pastu kiteorg menyusuri Jalan TAR. Zuhdi beli lagi baju kat Kamdar! Huhuhu! Beli abes abesan korang. "Kembali la ke pangkal jalan.. oii.. kembali. Ingat dunia," Din menasihati merujuk kepada kerambang mataan bebudak ni membeli belah. Hahahaha!

Then, pegi Jalan Masjid India. Juan and once again Zuhdi beli belah lg kat situh. Then, jalan lg. jalan lg. jalan lg. Last² sesat. Tatau cemane nak balik ikot Kota Raya. Tetibe sampai Dataran Merdeka lak. Bergambo sakan la aku. Dah le tak pnah turun Merdeka Square. Huhu! Tp tak best tol.. aku tak reti nak upload gambo kat blog nih.. isk.. sesape reti ajo la aku eh? "Weih, tu bas tu ngale ke sane tu, mesti Kota Raya kat sane gak, jom ah gi sane," San proposed. Ar layan jek la ikot jalan tuh. Naseb ah. Eventually, sampai Masjid Jamek KL. Sembahyang sat, jalan lg sket², sampai Central Market.

Lalu dalam Central Market, tak pnah siot masuk dalam bangunan tuh. Jakun.. jakun.. uuuu.. Pastu baru balik... yang klako nye, dalam 8 orang tuh seme nek bas sesame, San bleh tinggal bas.. lemau btol.. ahhahahah. huh.. reles gak tensen aku setelah menghadapi paper chem yg susah giler tahap cipan malam tuh. isk..

Tiada ulasan: