Cari Blog Ini

Rabu, Mac 02, 2005

Pada waktu ini ada kat computer lab E3. Internet laju tak ingat. Bese tak lak laju macam ni. Tengah menyambil tolong muk buat power point presentation programming die. Die nak present pukul 3.30 karang. Tengah nak masukkan lagu dari usb. Tatau pun benda-benda sebelum ni. Baru tau mase aku buat power point yang dah aku present ari isnin ari tu. 3 malam tak tido lewat mengerjakan power point. Tah tiba-tiba plak aku ghairah nak buat benda-benda nih. Rase bila nengok hasilnya, puas hati. Malang sekali aku tak dapat nak tunjuk last slide aku yang ade gimmick sket mase present isnin hari tu, mase dah tak cukup.

Final tinggal lagi seminggu je. Tapi belum ada suasana exam lagi kat bilik aku dan sekitarnya. Pergi bilik juan pun, macam hari-hari bese jek, siap smalam tengok cite 'saw' lagi. Best gile, cite pasal bunuh-bunuh, tapi bukan salah pembunuh, mangsa tu yang menyebabkan die terbunuh disebabkan terjebak dalam game pembunuh tu "I want to play a game", pysko gile. Pastu plak dalang game tu orang yang kite tak sangke-sangke. Isk. Dah! Dah! Bilik hisham, macam tu jugak. Bile nak setat study oi? Keje dah banyak takde, drawing dah abes kelas, programming dah settle, statics lab tinggal hari jumaat ni jek, dah takde alasan takde masa nak study!

Tiada ulasan: