Cari Blog Ini

Isnin, Mac 21, 2005

Tadi ngan semalam eam kat E3-1-1. Class electric circuit. Sejuk seh dalam tu. Aku plak tengah tak sehat sangat, demam sket2. Alhamdulillah, demam tak teruk sangat, boleh la jawab paper calculus petang semalam dengan electric circuit pagi tade dengan tenang.

Teringat dulu aku demam teruk gak mase tengah musim final exam. Mase semester 2 dekat matric. Tak tahan btol aku. Lagi-lagi masa jawab paper chemistry 2. Dah ler kakak yang jage exam kat al-malik faisal hall tu... isk.. pakai kebarung moden warne hijau yang.. astaghfirullah.. dah le aku tgh demam.. kat seat sebelah aku plak kosong, student tu tak datang.. kakak tu bleh duduk2 lak seat sebelah aku tu. Juling mate jantan aku jeling-jeling kat die. Haha! Pastu bile die lalu-lalu sebelah aku... Aaaargh.. mau jadik kebah demam aku! Hoho! Tak bleh concentrate aku pada paper chem tu, sbb demam satu, sbb kakak vigilator tu satu lagi, hehe. Aku dah pasrah dah dengan ape-ape pun result chem yang bakal aku terime. Memang teruk demam mase tu, panas badan aku walopun berada kat dalam hall yang sejuk membeku tu. Selseme lagi. Memang tak selesa jawab paper tu. Kakak tu lagi.. isk. Seme orang rupenye usyar kakak tu, bukan aku sorang, sbb lepas exam abes, seme cite satu benda yang same, bukan pasal paper, tapi pasal kakak tu. Hoho!. In the end, i got C+ for the paper.

Hari ni, bace paper semalam, ade fenomena ekuinoks. Lame dah tak blaja geografi. Ekuinoks pun dah tatau amende. Nak explain pun tatau. Hehe. Tapi yang aku tau, hari ekuinoks ni, kat khatulistiwa akan mengalami cuaca panas. And today, i found that the weather today IS HOT AS USUAL. Hehe. Tatau lah kalo tempat lain kat mesia ni panas dari biase. Tapi kat uia ni mmg panas terik. Hari-hari macam ni. And Allah Maha Menghendaki, petang tadi, instead of theoretically today is suppose to be hot, hujan turun renyai-renyai. Sejuk rasenye, nyaman. Subhanallah.

Tiada ulasan: