Cari Blog Ini

Sabtu, Mac 06, 2004

Tengah nengok cerekarama sambil blogging nih... best ar plak citer nih. Anyways, awal pagi tadi farouq tepon aku.

"Awal ko bangun?"

"Heh.. kasik sehat sikit badan.."

Sihat eh? Cam perli aku jek. Hahah. Farouq nak beritahu aku yang result dah kuar, boleh cek via sms. Peh. Canggih betul. Lepas dah beritau aku betapa kekecewaan menyelubungi dia walau result die ok ape, dia suh aku cek.

"Aar, ye lah, ye lah"

Aku yang mamai lagi terus menyambung tidur selepas itu.

*****

Cek result tu hanye boleh untuk 013 and 019 users. So mintak tolong juan, sekali lagi. (Isk.. leke tol nengok drama tu, lambat seh nak type..). Suspen gak nunggu. Cuak, cuak, cuak. Aaargh! Tak lama pas tu juan forwardkan kat aku result die... Pass, alhamdulillah, but, not too good. "Jadik la..." tu jek komen ayah. Huhu. Better push more and more and more and more effort after this. Tak leh leka-leka lagi lepas ni. Bukan azam semata-mata, insyaAllah aku akan cuba (cuba lagi.. ape nih?). Aarh.. sekurang-kurangnya aku mencuba! Cuba lagi Azimin! Usaha sehabis baik! Ganbate ne~

*****

Tengahari tadi jumpa cikgu rauhdah kat keje kawin rumah jiran aku.

"Macam familiar jek ek? Sape ni?"

"Saye Azimin, cikgu,"

"Aaar.. ye, ye, eeii, bulat eh ko sekarang!"

Isk, dah berape puluh orang yang dah lama tak jumpa aku cakap macam tu. Huhu! Cikgu raudhah tadi, macam biasa, glamour, berkarisma. Tadi jumpa dia, dia dah nak balik, siap kenalkan aku ngan suami dia. Hehe. Tak sempat nak borak lama ngan dia, tanya dah ada anak ke belum? Huhu. Dia kirim salam semua...

*****

Wah, dah nak abes dah cerekarama ni. Dah last-last cam tak best ar plak. Huhu~

Tiada ulasan: