Cari Blog Ini

Ahad, Mac 28, 2004

Sekarang ni tengah bingit kat rumah aku. Ada 3,4 orang cine berkeliaran kat dalam rumah aku. Tensen tol aku. Cina-cina tu semua ayah suruh pasang alarm kat kliling rumah. Huh. Smalam mase demo, 1 kampung denga bunyik alarm.

Banyak benda yang ayah nak cite kat aku sepanjang aku takde kat rumah 3 minggu lalu. Macam-macam benda berlaku pada dia sepanjang 3 minggu ni. Hehe. Tapi yang paling die suke cite pasal election baru-baru ni. Aku layan ar gak sikit-sikit pasal tu, pasal kalo layan lebih-lebih aku bukannye reti sangat benda-benda nih. Angah lak bawak balik digicam die baru beli. Ingatkan die bawak balik sekali dengan wayar connect ke pc, boleh amek gambo aku masuk dalam blog ke, frenster ke. Die tak bawak ar plak, bosan jek..

Apsal ek aku balik rumah minggu ni? Macam no point jek balik. Sampai rumah malam sabtu ari tu, tido. Bangun esoknye kol 12 lebih, lepak-lepak, main game, sampai malam, chatting, tido balik, tadi bangun kol 12 lbih gak, dengo bising-bising bunyik alarm, pastu online nak update blog. Kerja 1 pun aku tak bawak balik. Adeyh. Esok nak kena hantar tutor chem lab. Tapi leh gak save duit, kalo stay kat pj mesti bebudak ni ajak kuar gak. Better still, next week tak yah ar aku nak balik, leh usah-usha buku, wat soklan prektis ke, coz next week ada midsem exam! Get ready man!

Tiada ulasan: