Cari Blog Ini

Rabu, Februari 25, 2004

Baru cadang nak upgrade, PC aku dah buat hal melampau tahap cipan yang menyakitkan hati aku. Internet Explorer tak boleh bukak - Internet Explorer has encountered a serius problem and need to be closed. Unistall pastu intall balik IE pun tak boleh bukak jugak. Waaa.. Cemane nak cek emel nih. Cemane nak blogging nih. Dah ler PC selalu Tak memasal off sendiri. Apa hal la nih..

Tanye orang kat kedai dia kata kena format balik Window. Aduh... malas tol aku nak format tak reti aku nak format-format nih. Dah ler khazanah dalam PC ni banyak, mana nak simpan, USB pun takde.

Luckily firdaus leh tolong aku. Die kasik download Netscape 7.1, latest nye version. Best gak. Thanx ma fren. Kutuk-kutuk pun nak gak ko tolong aku eh. Wahahahaha. Tenkiu, tenkiu.

Tiada ulasan: