Cari Blog Ini

Isnin, Disember 29, 2003

Semalam lepas usha² stall Land Of Enginesia kat AD (ampeh² jek invention... yang best zabidi nye grup jek - blind man spectacle) dalam kol 10.30 Cik Lan datang ngan Mak Nor. Pak Ngah ngan Mak Ngah pun ade, ajak pegi Putrajaya jenjalan. Penuh macam sardin Ford Escape Cik Lan. Baru dalam 6 bulan aku tak pegi sane, memacam dah ade sepanjang julat mase tuh. Kejap jek dah banyak bangunan kat situh. Kene plak Cik Lan ada digi cam, aku ngan Pak Ngah plak suke bergambo, peh... byk gile gambo amek. Sampai kat uia pun mase Cik Zai anta aku balik, pun begambo sakan lg. Aku pun join same, kalo spupu aku syapiq ade anto gambo tu via email bleh letak kat blog...

Land Of Enginisia

Suatu yang gagal bagi group LOE aku. Hapah satu mende tak bat. Hampeh btol. Seb baik 10 markah bonus 4 math untuk yang bat invention tu sekadar nak tarik bebudak ni bat invention. Kalo tak sesie jek 10 markah tak dapat. Huh. Tapi group2 lain pun bat invention tah pape tah... macam kurang research/malas nak bat. Yang aku suke zabidi nye group ah, die org bat spek utk org bute, bleh detect halangan mase tgh jalan. "Peluru yang tgh speed 500m/s 6 meter kat depan pun, orang bute yang pakai spek ni bleh elak!" Huhu

Aku wish grup korang berjaya dapat no 1 mase final next week.

Tiada ulasan: