Cari Blog Ini

Isnin, Disember 15, 2003

Sejam study kat library, buat assignment Math. Naseb baik faried ade same, bg tau esok ade quiz chem organic on alkenes and benzenes. Giler ah. Dah ler aku tatau sangat bab tuh. Pegi usha buku chem kat sinih. Seme abes, bebudak dah pinjam. Isk. Aku plak memang takde nota chem sendiri. Nak harapkan buke Ramsden fotostet aku tuh.. ampeh tol. Balik library ni nak pinjam buku aiman ah...

Mase tgh bat assignment Math td, tetibe org library bat annoucement. Dieorg bagi warning kat students yg study kat level 4. "Kelihatan banyak meja digunakan bersama lelaki dan perempuan, ini telah melanggar peraturan perpustakaan. Sila elakkan perkara ini berlaku sekarang sebelum pihak perpusatakaan mengambil tindakan," Giler ah.. tak pnah library bg warning cam nih, teruk sgt ke? Sebelom2 ni ade gak pnah aku nampak laki pempuan dok study same, takde pape pun. Tapi bile aku usha kat level 4 tuh.. memang patut ar library bg warning sbb dah ler bising giler.. separuh dr meje² kat situ laki pempuan kongsi.

Lantak korang ar.. Aku ingat pesan member aku... kita ingat diri kita sendiri dulu, jangan pikir pasal orang lain. Huhu~ Weekend nih ade 3 paper... telah ready kah aku?

Tiada ulasan: