Cari Blog Ini

Rabu, Disember 17, 2003

'Organic Chemistry: The Told Story'

Susulan daripada nak pinjam buku Organic Chemistry Aiman ;

Ghapur ajak aku pegi Mid Valley, usha buku yang aku nak pinjam dr Aiman malam aku balik dr library tuh (refer post Dec 15). Betol gak Ghapur ni kekadang, tak payah la asek nak pinjam orang jek, beli sendiri lagi bagus. Esoknya ajak Mok turun Mid Valley same...

Sesampai jek MV, lepas terserempak ngan hitz.fm ford cruiser yang takde mende sangat tuh, terus gi MPH. Usha² nengok takde buku tuh. Physical Chem ade ar. Aaargh!! Ghapur tak puas ati. Die nak gak buku tu ari tuh. So he and the companions proceed to KLCC. Kinokinuya rupenye takde jual buku bebudak skolah nih (buku yang nak dibeli tu buku STPM). Aaargh!! lagi. Times pun takde jual buku tuh. Aaargh!! jugak. Eventually kene gak jawab quiz org. chem tanpe buku itu. Mase bincang² lepas quiz, Aiman tunjuk buku org chem tu kat madam. Madam usha sket², pastu kate buku tu bleh tahan bagus.

Lepas kelas, still tak puas ati, tambah plak madam da rekemen buku tuh Ghapur dengan yakinnya suh aku usha SS 14. Aku yang malas pun suh Napong yang kebetulan nak kuar ngan awek die gi 14. Aaargh!! skali lagi.. buku tu tak dapat dijumpai.

*****

Malam tadi meeting pasal anual grand dinner utk raikan bebudak engine 2nd yr. Tak masal jek aku kene lantek jadik treasurer. 1st time seh pegang jawatan bendahari. Seb baik director kate keje senang jek. Meeting malam tu aku dok macam pemerhati jek, sket² jek aku bg usul. Lepas ni akan ade meeting every week sampai ar dinner tu nanti scheduled 15 jan 2004. Huh.. Akan adakah mase yang cukop utk kustudy?

Tiada ulasan: