Cari Blog Ini

Khamis, Januari 01, 2009

Hujan.

Hujan pertama dalam tahun 2009. Malam tadi dah masuk tahun 2009. Petang tadi, walaupun aku dah tahu jawapannya, aku tanya Hadi, 'Ko tak pergi berparti countdown ke malam tadi?'. Dia jawab 'Malam tadi ada apa pulak?' Hehe. Ternyata sama aja dengan aku, tak perasan dah masuk tahun baru. Sebab masing-masing fikir nak cepat habiskan final year project ini.

Esok presentation. Tadi baru balik dari makan-makan dengan 'budak-budak' aero yang ada 4 orang aja yang ikot. Aku, Kirun, Mai, Cheong. Cerita pasal plan masing-masing. Cheong dah pun nak mula kerja di Motorola, Pulau Pinang hari Isnin ini. Gaji lumayan, 'around 3k' Cheong cakap. Kak Ila pun dah nak mula kerja di Intel, gaji RM 2,800. Rezeki masing-masing. Ada hikmahnya.

Aku pun duduk lagi dalam UIA walaupun patutnya dah 2 bulan yang lalu grad, ada hikmahnya, walaupun aku belum nampak apa hikmahnya.

Semoga akan dipermudahkan urusan oleh Dia. Amin

Mungkin hikmahnya boleh sempat panjat Bukit Tabuh belakang UIA ini. Bila nak pergi panjat bukit tu?



Bukit Tabuh terletak di belakang UIA, betul-betul belakang Mahallah Bilal. Mempunyai panorama seluruh kampus UIA dari tempat tinggi. Tapi arah masuk ke bukit tu jauh dari UIA, di Taman Melawati

Tiada ulasan: