Cari Blog Ini

Isnin, Disember 29, 2008

1430 & 2009


Aku tak perasan pun dah masuk tahun baru hijrah. Aku juga tak perasan lagi 3 hari nak masuk tahun 2009. Tak ada memberi kesan pada aku ke? Entahlah. Apa entah yang bermain dalam fikiran aku. Kalau bagi ramai orang lain, tahun baru adalah tahun untuk memperbaharui azam, dan mengimbas kembali apakah azam lama sudah termakbul. Biasanya azam mereka untuk menjadi lebih baik. Aku tak pernah ada azam. Walaupun nama aku maksud dia azam yang kukuh. Apa itu azam sebenarnya? Azam hanya dilafazkan pada awal tahun aja ke? Mungkin aku memang ada azam, cuma diri aku yang tak pernah anggap itu adalah azam. Tapi, bagi aku, kita perlu sentiasa menjadi baik, tak kira bila-bila sekalipun, tak kira dalam apa-apa hal pun. Jom jadi baik!



Tak lama lagi nak present final year project. Terasa rindu pula pada suasana Automotive Lab yang dah macam workshop sendiri sepanjang satu semester lebih buat kerja di situ. Kalau masa semester masih ada, buat kerja ditemani dengan Acer dan Azim yang buat motorsikal dah macam rancangan American Chopper dah aku tengok. Kak Ila dengan Oya pun sebok dengan projek CVT mereka dan Dayana dengan Jiji dengan projek kereta untuk orang cacat. Dah habis semester, tinggal aku dengan Hadi berdua menyiapkan projek tatkala mereka semua sudah selesai. Sekali sekala Kirun dengan Ida akan datang Lab tumpang buat kerja siapkan kapal terbang free wing mereka. Ceghah dengan Mun pun bosann, bosan datang jenguk Lab aku. Haih entahlah. Report pun tak siap lagi. Mari siapkan report.

Selamat Tahun Baru Hijrah
dan
Selamat Tahun Baru Masihi


Projek Azim dan Acer


Projek Kak Ila dan Oya


Projek Aku dan Hadi

Tiada ulasan: