Cari Blog Ini

Isnin, Mac 01, 2004

Pagi tadi bangun pukul 11 lebih, nengok ayah tgh ngecat pagar, sambung aku cat yang tak abes-abes since last week. Huhu! Hari nampak redup, so lepas bersihkan diri, join arh ayah. Sepanjang aku cat pagar sejak minggu lepas, walopun ade hari-hari yang aku rehat, aku susut 1 kg. Kalo gitu aku mau cat tetiap ari ar. Tapi aku malas. Asek tido jek. Isk...

Tengahari tadi makan kat Pt Jawa. Ayah tak ikot, puase. Mase nak balik, dah start enjin dah, nampak ustzh rohana ngan suami die. Lame tak jumpe die org. Beborak jap ngan die org. "Nengok kete ni td, saye igt ayah awak yang hon saye," ingat lagi ustzh rohana ngan kete yang slalu amek aku kat skola ni :).

Petang ni tatau ar, kalo redup mau sambung cat, bleh susut 1 kg lagi :P. Sempat ke tak sempat abes sbelum aku balik UIA smule tatau ar...

Tiada ulasan: