Cari Blog Ini

Sabtu, Februari 28, 2004

Keputusan SPM telah diumum. SMKA Maahad Muar mengekalkan kecermelangan (selain keseluruhan) dengan seorang calon mendapat A bagi kesemua 11 kertas. Farizah, pelajar terbaik Johor PMR 2001, yang juga bureaumate aku (biro kebersihan, badan pengawas), mengekalkan kecermelangan dengan mendapat 8 1A dan 3 2A. Hebat bebudak kebersihan nih.. Hehehe. Tahun aku pun partner aku dalam biro nih, fikri pun dapat result serupe ngan farizah. Result yang lelain, 4 orang dapat 10 A, dan ramai lagi yang dapat 9 A dan 8 A. Syabas, syabas.

Maklumat diterima daripada ref'at jaguh hoki skolah, yang dietemui di Tanjung bersama beberapa orang rakan meraikan kejayaan mereka (aku dah agak dah, mesti jumpe korang seme kat Tanjung, tu sebab aku gi sane tgh hari tadi). ref'at telah mendapat 8 A.

Tiada ulasan: