Cari Blog Ini

Selasa, Jun 14, 2005

Bile firs, ain, nak miscal nih? Takkan tak bro adanan blom ade lagi? Pergi mane la plak bro adanan ni. Isk.. Dah tatau nak buat ape lagi kat comp lab dah ni. Macam nak memakse aku je gi balik workshop, duduk diam-diam kat situ, tunggu bro adanan baik-baik. Aargh!

Sab baru je datang jenguk aku kat comp lab. Padan ar tadi call aku tanye aku kat mane. Die kasik aku surat utk aku dari dean's office. Ade invitation retreat amende tah kat melake. Invitation, tapi ade fees, 30 inggit. Heh. Tapi kuliyah ade sponsor 55 inggit. 2 hari 1 malam, 30th and 31st july ni. Ni mesti tido resort uia kat melake ni, mestinye ah. Tapi, of all of the above, die bleh letak name aku 'Nur Azimin Elias' pade invitation letter tu. "Aku terperasan name ayah ko, pastu nengok name nur azimin, aku pun amek kan ah, hehe," sab sengih-sengih jek. Aaargh! Tak pernah seh aku diperlakukan sebegini... Kenape Nur? Kenape??

Dahla, malas nak tunggu lagi. Balik je la workshop. Duduk diam-diam, tunggu sampai bro adanan balik. Isk.

Tiada ulasan: