Cari Blog Ini

Khamis, Jun 09, 2005

Atas permintaan ramai (heh heh.. poyo ak?) terpakse lah aku blogging gak sebelum exam nih (exam esok! paper workshop, bacer blog fizah kate die soklan objektif, ade 40. Heh. Baru je tadi borak-borak ngan tun kat workshop, "kalo soklan objektif, best giler ah, kasik 60 soklan dlm mase sejam nak jawab pun bleh!". Haha. Hampeh, tak study ape pun lagi. Bile tah nak study. Tak sentuh langsung pun nota workshop yang aku curik dari usen hari tu. Hehe. Aku tak bayo pun lagi duet notes wokrshop kat ko ek usen, nanti ingatkan aku ah!

Ekceli, once again, aku tgh cabut dari buat workshop ni. Hehe. Still buat milling lagi. Ingatkan tak nak pegi workshop hari ni, tapi pagi tadi juan cam semangat jek nak pegi, aku pun ikot ah die (earlier this morning at 7.30 din dah kejut aku ajak pegi workshop, tapi aku rase cam malas nak pegi, hehe). Sampai-sampai workshop, dah de sorang tgh tunggu turn nak gune milling machine yang nak aku pakai. Aiseh, jadik macam orang takde tujuan aku dalam workshop tu, kejap nengok orang buuat welding, kjap nengok metal forming (ramai plak wat welding hari ni, kalo tak tadi ingat nak buat gak, bile tah aku nak setat weld atas workpiece aku, dah la aku group yang first skali buat welding sem ni, tapi tak siap-siap lagi pun!). Last-last bosan, nunggu, aku suh lutfi miscall kalo die da siap gune machine tuh.

Dah setengah jam dah aku duduk sini.. tak miscal2 pun? Bile aku nak buat? And kalo dah buat, bile aku nak siap? Aduh, sikit jek lagi, semalam aku nak abeskan buat, brother demo tu suh stop "dah pukul 6.20" kate die. Ngaaa.. sikit bebeno jek lagi.

Tak sedap hati ah dok sini lame-lame, karang ade orang potong turn aku plak karang, aku gak yang merane tunggu lame. Nak study electronics lagi, petang ni ade quiz. Isk...

Tiada ulasan: