Cari Blog Ini

Rabu, April 27, 2005

Almost Famous

"Nampak kurus.."

"Hehe.. time kaseh"

Itulah kate-kate keramat yang paling aku tunggu-tunggu dari mulut orang yang dah lame aku tak jumpatak jumpe aku. Hehe. Jumpe ajis kat library, dulu aku duduk bilik die mase jadik committee taaruf week kat matric. Bilik die cantik, banyak decoration and pastu aku ciplak dienye decoration letak kat bilik aku mase final sem matric. Hehe.

First days short sem ni terasa macam diri ini begitu terkenal jek. Hehe. Mane-mane pergi mesti ade orang tegur. Nak gi kelas setiap sepuluh langkah mesti aku berenti. Ramai siot jumpe dak matric yang baru masuk. Dah le lame tak jumpe. Terase macam meriah sikit sem ni walopun sem ni orang tak ramai.

Ooo.. ko kate ko bosan farouq dok gombak nih? Huh. Aku dulu mule-mule masuk rase macam nak mati jek. Hoho! Keje banyak gile seh! Keluar bilik dari pagi, balik bilik malam, kelas penuh. Pastu malam bukan boleh tido kol 10 pun, kene wat keje menimbun2. Pening kepale pk nak setel problem lagi. Kol 3 baru bleh lelap. Tapi kan, sem ni memang terase macam tak banyak keje ah. (Tatau la mungkin awal lagi kan..) Best la ko masuk gombak mase short sem, tak terkejut sangat. Tapi tadi aku dah dapat assignment dah. Assignment workshop. Suh buat ape tah aku pun tak sure. Yang aku paham kene wat macam introduction booklet pasal workshop, macam cite pasal org. chart, do's and don't's, siap kene lukes workshop ground floor layout lagi plus dengan jenis-jenis machines yang ade beserta dengan no siri machines tuh.

Pergi pwtc? Aku ingat tadi aku nak gi gak, lepas workshop. Balik-balik bilik nengok din tengah layan game, aku pun layan same kejap, tak sedar hari dah hujan. Tanye ahsan (semalam die ajak aku gi pwtc), die kate 'hujan..'. Huh. Terpakse lah aku tido. Hehe. Bile ntah nak gi, esok kelas petang. Luse kelas pagi kejap, pastu sambung balik ptg. Huh.

Nengok.. femes siot aku. anep budak bilik aku kat matric dulu tepon aku baru jap tadi. "Sombong siot ko!" die kate. Ar blah la ko nep, nak buku teks baru nak carik aku! Haha!

Weh farouq, nak gi pwtc tak? Nak gi ajak ah weh!

Tiada ulasan: