Cari Blog Ini

Khamis, Ogos 19, 2004

Physics oo physics.. knape la soklan midsem ko mlm td payah semacam? Siap ade application aerospace engine, marine engine. Ape ni? Tak yakin aku jawab mlm tadi tau! Mcq ko pun susah gak. Aku jawab mcq ko pun banyak kene influence ngan polar jawapan midsem sebelum2 ni (aiman sempat kaji polar jawapan mcq soklan past midsems).

Math oo math.. sori la aku baru nak sentuh buku ko ari ni. Bukan aku geli nak pegang buku ko, tapi aku kene belai physics dulu sejak cuti midsem ari tu. Ermm.. Bleh ko curahkan seme-seme dalam buku ko kat aku? Kalo aku lapo nanti.. aku jawab arh soklan-soklan lazat dalam buku ko tu. Takpun kasik ko nye assignment ngan quiz yang aku buat ari tu. Nanti ari sabtu aku kuarkan ar seme-seme tu. Ok eh?

Bilik oo bilik.. sori sgt sebab tak sempat-sempat aku nak ngemas ko. Berhabuk gile ko. Besepah tok sah citer arh, macam tongkang pecah, lelagi dalam loker ko. Lepas ari sabtu nanti aku kemas ar ko eh? Mop2 lantai ko ke.. kemas2 loker ko ke..

Tido oo tido.. ko ni aktif sangat arh. bape lame ko nak aktif satu hari? Cukup2 la ek? Same gak ngan makan. Asek ko jek yang nak aktif. Kasik can ar library aktif.. padang ke.. masjid ke.. Aku kene control ar korang. Jangan mara eh? For your own good gak...

Tiada ulasan: