Cari Blog Ini

Jumaat, Ogos 06, 2004

Farouq wrote:
Sejuk giler gi bukit Fraser ari tue. 4 ari 3 mlm. Seb baik Juan ada bg aku pinjam baju sejuk. Kalo tak mati kesejukan aku. Dah lee aktiviti group binding byk buat kat luar. Dgn suhu serendah 15 darjah celcius dan waktu lepas tgh mlm byk mengajar aku ttng nikmatnyer tempat sendiri. Terlupa lak. Program yg aku pergi bersama mainboard Engenius nie dinamakan Mc Lead atau dgn kata mudahnye kursus kempimpinan. Byk mende yg aku dapat blajar dari program nie. Antaranya macam mana nak plan program, manage event dgn leadership skills. Besides, aku kenal lebih ramai presiden masa tue. Dan baru2 nie Presiden utk MSCC telahpun dilantik. Balik je dari bukit, terus rasa macam nak demam. Berlarutan sampai ke khamis. Pergi klinik, igt dapat mc, sekali x dapt laa pulak. aduhh... takpelaa.. God knows the best. Aku kene start blaja dah kot. huhuh. byk pelajran tertinggal nie. Dah lee midterm lagi seminggu je. Stadi siot. PAper work utk induction course x buat lg. Surat complain about maintanance. Ari tue masa MC Lead aku dgn cam beraninyer( hakikatnya my hearts pumping macam nak meletup sbb nervous giler) gi laaa complain pasal maintanance yg dah mmg aku dendam bersemester lamanya. Kene pergi ke depan and bercakap kat mikrofon. Depan beratus org dan semua nya status presiden gak. Puas hati aku gak dapat komplen. Cuti nie aku nk blaja abis. stadi...stadi...stadi...

Tiada ulasan: