Cari Blog Ini

Ahad, April 11, 2004

Semalam ada meeting Engenius, x-mainboard dari main campus dijemput sebagai tetamu (actually, dia orang yang nak datang..hehe). Farouq telah menggunakan kuasa presiden dia dengan mengarah aku untuk jadi prep and tech meeting tuh. Prep and tech berjalan lancar, tapi aku malas nak datang. Aku bukannya ada apa-apa dalam meeting tu, kalo aku datang pun jadik pemerhati jek (meeting semalam jugak sebagai majlis pelantikan baru sesi 04/05 di mana aku tak pegang apa-apa jawatan main board).

Oleh itu, aku mengambil keputusan untuk ikot rumet aku gi midveli (asalnya nak gi one utama, tapi sebab midveli ada xhbtn euro 2004, destinasi diubah). So lepas setel preparation meeting, tengahari tu pun pegi midveli. Lama dah tak pegi jenjalan reramai. Best gak. Tapi kat xhbtn tu bukannye ade apa sangat, stall pun sikit jek, busan arh. Yang best pun cume game bola yang guna palang pusing-pusing tu. Try la jugak. Best wo. Berpeluh aku. Then cam biasa, pas puas jalan pusing-pusing, carefour adalah destinasi terakhir kat sana, shopping. Muk balik ikot memember die gi shah alam, pegi INTEC kot, aku pun tatau (siot ko nak lari dari bencana takde air kat kolej! - nasib baik air tangki kolej cukup...).

Hari ni gi KLCC. Bosan gak. Tatau nak gi mane kat KLCC ni. Farouq kata best baca buku kat Kinokinuya. Hehe, pegi KLCC pasal nak baca buku kat situ. Puas gile baca buku kat situ, pusing-pusing jap, masa dah nak balik, ternampak jam kat kedai Swatch lak. Berkenan la pulak. Memang selama ni dah rancang nak angkut 1 jam Swatch. Maka hari ni terjadilah rancangan itu...

Bosan betul. Tak study pun aku weekend nih. Tutor chem lab pun belum siap lagi. Riadhah pun dah lama tak buat. Petang-petang selalu hujan kat sinih. Padang lak tutup. So petang mesti tido. Tido. Tido. Tido. Tido. Cemane tah aku nak susut. Hahah!



Tiada ulasan: