Cari Blog Ini

Rabu, April 07, 2004

Banyak kali sebenarnya aku nak update blog nih, tapi everytime aku nak bukak jek blogger aku, mesti pc aku ter off sendiri. Ampeh tol cc kolej aku. IIUM Cyber jugak pilihan ku selepas ini, hehe, promote wo..

Baru lepas abes paper Chem Lab II. Supposed to e mudah giler tahap cipan. Paham-paham jek la, kalo dah supposed to be mudah. Tapi... tatau arh, ade ar 1, 2 soklan yang aku kantoi. Hahah! Paper Math 3 ari tu ok gak, tapi agak keliru sikit ar kat part MCQ tuh.

Walau apapun, aku masih lagi batuk, tapi dah kurang sikit. Lama gak aku batuk kali ni. Malas nak makan ubat. Akhir-akhir ni pun aku selalu tidur lambat. Macam-macam benda aku buat sebelum tidur. Studykah? Hahahah. Ada la sikit. Banyak borak-borak jek siot. Petet pulak selalu bertandang ke bilik aku, dengan niat nak study sama untuk mid sem ni. Malangnya kehadiran dia kat bilik aku menggamatkan lagi suasana huru-hara bilik di kala orang lain enak dibuai mimpi, hehe. Tambah pulak gitar ada kat bilik, huh.. abes ar. Tapi kehadiran petet itu tetap dimanfaatkan jua, ada ar study sesama sikit-sikit, bincang-bincang sikit.

Esok ada quiz Math. Busy betul minggu ni. Macam-macam mende kene buat, assignment lak kene hantar jumaat ni, nasib baik lecturer paham ade 2 paper mid sem minggu ni, prepare untuk mid sem lagi, belajar main gitar lagi, hehe. Ntah la, 2 minggu lagi dah start MUET. MUET weih!! Dah lama dah tak blaja English. Kene usha buku English pas ni...

Tiada ulasan: