Cari Blog Ini

Isnin, Oktober 13, 2003

fuuhh.. Pnat seyy. Pagi tadi aku telah membuang masa selama 3 jam. Semata-mata nak ambik sekeping kertas putih bersaiz separuh kertas A4. Huh. Terabur betul. Tak organize. Susunan dan strategi pembahagian slip result yang memalukan sebagai salah satu daripada sebuah IPTA terulung. Dengan segelintir students tak reti bahasa. Orang suruh beratur, beratur jek ar. Huh. Last² kol 1.30 dia tutup kaunter. Pukol 3 baru bukak semule. kol 3.15 baru dapat tau result aku. Huhu!

Mujur result aku lebih kurang seperti yang aku harapkan- Chem 1 lulus. Alhamdulillah.. Tapi tak berape baik pun result.. tak dapat Dean's List pun. :-(. Zuhdi dapat Dean's List. Huh. Kuang aja ko. Sem 2 ni ko kene ajo aku btol² zuhdi! Sem 2 ni aku amek 5 subjek lg skali. 4 subjek sc, 1 subjek agama. 21 contact hours, 16 credit hours. Tambah 1 hour bg contact hours drpd sem lepas. Fuh.. 'sem 2 kena blaja rajin², dapatkan lagi baik dr sem 1 nih' - itu kata ayah lepas bitau die result aku. InsyaAllah.. aku akan cuba study smart - lebih baik drpd sem 1 yang huru-hara nih. Huhu!

*Kena score nih utk sem pas² nih! Dean's List? 4 flat? Mungkinkah? Huhu!*

Tiada ulasan: