Cari Blog Ini

Selasa, April 19, 2005

Mari ke Rumah Din

Mule-mule berangan nak ajak ramai-ramai gi keje kawin umah din ari ahad ari tu, boleh la buat macam mini reunion ke, lame tak jumpe. Memang ajak ramai-ramai pun, tapi last-last mohsin sorang jek yang bleh ikot. Yang lain masing-masing ade hal. Tapi jumpe ramai jugak la kat sane, dak-dak batu pahat, ade la 7, 8 orang kot yang ade, ustat, daud, ijoy, wak jer, jimik, lokman, zul. Seme dah beso-beso dah, dah masuk u. Hehe. Jumpe ramai cikgu skolah gak kat sane (mak din dulu pengetua smka maahad muar), jumpe cikgu asiah(math form 2), ust naseh(syariah islamiah form 4, 5), cikgu tazzudin(x pnah ajo aku), cikgu mastura(x penah aja gak, tp tutor forum remaja), cikgu rasyidah(cikgu bio form 4, 5). Lame seh tak jumpe dieorang. Malin ngan mak die pun ade gak. lame seh tak jumpe die, last aku jumpe die mase tengah isik minyak kat petronas jalan sulaiman, die keje cashier mase tu. Ade aku cite dalam blog ni, :: Tuesday, April 01, 2003 ::. Tak sempat bebual pun dengan die, dah nak balik. Ade kat MMU agaknye die tu.

Result keluar hari ni. Pukul 4.30 kluar kat internet. Server nak masuk web uia slow, tak bleh masuk langsung dari tadi! Suspen btol nunggu nak nengok result. Hoho! Nak balik uia bile pun tak pasti. Bile bleh start cek in mahallah? Bile? Nak balik ari sabtu, macam awal sangat. kang balik ari ahad, balik pagi ke, sampai tengahari orang dah ramai plak nanti. Firs dah bising2 (bising bunyik tone msg enset aku) tanye bile nak balik. Tepon ar weih! Rumah aku dah takde line internet, dah takde line tepon. Heh.

Hari ni gak, registration day uia gombak intake baru untuk sesion sem 1 05/06. Budak-budak bilik aku kat matric dulu dapat kujumpe kembali di sane nanti! Heh heh heh! Nak beli buku-buku teks ke, drawing tools ke, jangan sesegan, datang le jumpe aku, or simply give me a call. Ahehehehe...

Tiada ulasan: