Cari Blog Ini

Rabu, April 13, 2005

Aaa.. kat cc. Penat aku carik cc kat muo. Lame seh tak gi cc kat muo. Last pegi mase kat wetex, mase tu carik bahan untuk biologi mase form 4. Gelap siot cc nih. Bising lak tu. Da macam kat arked game jek. Bebudak ni main game cs siap dengan woofer skali sorang satu. Pasang volume paling kuat lak tu. Huh. Tensen. Len kali kene datang pagi ni, mase bebudak ni kat skolah. Heh. Server pun tak best skang ni. Nak upload gambo pun payah. Satu gambo pun tak kluo. Dah ler usb port tak bleh detect usb aku. Buat penat aku jek type berjele-jele kononnye nak posting kat cc. Malas aku nak type balik kat sinih. Bising siot! Aaaa! Bengang btol aku.

Ooo.. korang dah nak masuk gombak ye rakan-rakan matric ku? Heheh. Bile? Aku dengo 19 hb ni yeh? Bersedielah untuk ditaarufweekkan. Bersedielah untuk menghadapi satu hidop yang baru. (dalam posting yang aku da type bejele-jele kat umah tadi aku ade cite pasal gombak, rugi ah tak dapat post skang!).

Tunjuk ni sket cukup ah, gamti posting aku yang tak dapat detect tu..
Some honest testimonials about uia.. hehe


*****************: mcm ne uia
*****************: best tak?
azamkukuh: ntah..
azamkukuh: rase macam matric lg best
azamkukuh: hoho
*****************: betul..
*****************: matrik lagi best
azamkukuh: a ah ek
azamkukuh: apsal ar?
*****************: ntah
*****************: maybe lecturer ramai lagi melayu
*****************: tapi makanan kat ukc lagi best!
azamkukuh: wahahaaha


azamkukuh: ko gi kelas pakai bj kurung?
******: yep
******: skrg musim saman2 aaa
******: play safe,pakai baju kurung
azamkukuh: a ah do
azamkukuh: ko tau aku kene saman ari tu?
azamkukuh: bengan btol aku
******: lgpon aku selalu bgn lambat,malas nak iron baju
******: tu yg pki baju kurung
******: haha,aku bace dlm blog ko
******: sbb ko balik lambat kan?
azamkukuh: a ah
azamkukuh: lmbt seminit due jek


azamkukuh: huh
azamkukuh: da a bilik kene pindah randah
azamkukuh: tensen btol aku
******: tu aa psl
******: aku sem 3 malas nk bwk baju bebyk
******: lepas sem 3 ni,kene pindah bilik lg ke aa?
azamkukuh: ntah
azamkukuh: ye kot
azamkukuh: die yg tak pindah sem1 naik sem 2 jek
******: lecehnyeeee
azamkukuh: tu ah


Dah reda sket bising. Budak-budak tu dah ramai balik. Tibe mase untuk aku berkuasa! Pasang volume woofer kuat-kuat, kasik dengo lagu 'best friend' nih bergeme-geme. Wahahaha! Huh. Nak balik. Nanti kalo rajin aku datang lagi cc nih...

Another picture taken mase anto padil ari tu. Saje nak mewarne-warnikan blog aku yang gelap ini.. hehe.


Gambo ni bernilai lime puloh inggit (walopun die kecik. hehe, server lembab, malas aku nak nunggu die jadik beso) sbb balik-balik dari klia jek kiteorang kene saman 50 sorang satu. Tapi ari tu 1 april din yang nak gi uia amek barang-barang die yang banyak tinggal kat sane lagi ajak aku gi uia nak appeal ngan bayo saman tu. Appeal kat 'pondok' pak guard yang cantik tu, dapat kurang, kene bayo spuloh inggit jek, pastu bayo kat finance department. Ustat classmate aku mase form 5 dulu (skang amek medic kat ukm) ikot skali. Pas gi uia gi midveli, ustat belanje nengok wayang cite Hitch. Hehe. Arigatou ustat!

*pic amek dari toyy's fotopage. Bleh ke orang len view fotopage ko toyy? Ah lantak ah.. nak promote gak.. hehe. Tenkiu.

Tiada ulasan: