Cari Blog Ini

Isnin, April 25, 2005

First day kat main campus

Lega giler lepas taaruf week. Tapi minggu ni ade program lg. Jati Diri. rasa mcm lagi teruk dari matrik. Kalau kat matrik ade leadtrain je. Tp kat maincamp ni mcm2 ada. Last day taaruf mahallah. Kene jadi baiah leader. Nasib baik among brothers je. Aku igt lepas ni tak nak join dah apa2 program. Jaga pointer dulu. Dulu hampir2 kantoi gak masa first sem kat matrik. Kali ni aku nak tanam azam yg kukuh. hehe poyo giler aa..

Masuk kelas pertama aku pagi td. Mula2 masuk. Bau kambing laa kelas tue. dah le aircond takde. Panas lak tu. Sambil tunggu lecturer masuk, budak2 masuk dulu. Ramai aku knal rupenye. Bebudak bola sepak. Pastu ex-roomate aku Syed. laa... muhaimin ade. Nazir..Zain.. Mcm reunion group 38 lak. pastu sisters. Sorang pon aku tak kenal. Time tu lak dah start blaja. Semua nyer basics. baru pukul 12. Lecturer dah bg balik. Best betul. Petang tu balik bilik terus tidur. Bangun je main futsal. Td pegi santap nasi lemak. Lepas tu jalan2 dgn kereta abg aku. Hantar barang pegi bilik jimin. Laptop baru siot. Napong siap main battle field. Pegi makan lg. Huhuhuh. Gemuk aaa aku. Ini laa kehidupan ari pertama aku. Harap esok lebih baik dari ari ni. :)

Tiada ulasan: