Cari Blog Ini

Jumaat, Julai 16, 2004

"Waah.. ade sister bukak blog aku kat cc nih seh.. nak dok sebelah die arh"
 
Ceh. Salmi ngan akram rupenye. Naik segan gak aku die orang bace my blog (salmi ... jangan tak bace lagi plak pas ni.. hehe.). Isk....
 
Sejuk. Sejak 2,3 ari ni sejuk betul. Menggigil aku mandi pagi-pagi. Tidur pun sejuk (tapi tido sejuk-sejuk best gak.. sedap btol tido). So sejak 2,3 ari ni gak aku banyak tido. Kelas mdm kausar kol 8 ari tu pun aku datang kol 8.30. Naseb baik die tak tanye. Kelas bro sharudin sebelum tu kol 9 aku tak datang langsung.. bangun kol 9.30. Hohoho...
 
AGM? Heheh. Lame dah tak jadik mc. 2 tahun lebih dah... Dulu jadik mc pun mase weekly assembly kat skola. Pagi kol 7 datang skola ari isnin baru kene suh jadik mc. Bleh lagi kot, since mase tu slalu cakap depan orang. AGM ari tu tatau knape aku cuak semacam. Dah ler text dapat lambat (text siap 100% mase sejam sebelum event!). Nak buat sendiri tak reti. Nak goreng apetah lagi. Sebutan aku bape banyak salah ari tu. "Ala... budak-budak yang datang ni bukan paham arab pun.. buat syarat jek ade mc arab nih,". Hehe.
 
Apa-apa pun, sambutan AGM baru ni boleh dikatakan hangat jugak. 700 kerusi bros ang sis' nak dekat penuh. Yang lelain ok. Flash, manifesto, speeches. Gimmick jek yang tak jadik gimmick. Hehe. Tak kisah ar. Asalkan takde ape yang tak best terjadik. Syabas.. syabas semua.
 
Esok ade quiz comp II. Ingat nak tido kat abc malam nih. Rancangan nak discuss. Rancangan ar tapi. Semalam pun tido kat abc, wat assignment math. Tapi dekat kol 3 baru siap. Borak, main game. Hohoho. Man does not plan to fail, they just fail to plan. Plan dah ade - nak discuss. Its all up to me now...

Tiada ulasan: