Cari Blog Ini

Jumaat, Julai 23, 2004

1. Pergi tengitex (Engineering technology exhibiton sempena sambutan 10 tahun engine kat uia)kat main campus weekend ari tuh. Dah agak dah, pergi masa last day, dah takde ape sangat. Sama macam mase aku gi convest last year kat situ jugak, pegi masa last day, abes belaka. Yang ada masa tengitex ni pun auto show. Best la jugak kot... Nak nengok i-cube (macam loe, disertai oleh bebudak sekolah, invent macam2 ar..), dah siap tengah kemas dah, yang ada rangka gerai jek yang tinggal. Isk.

2. Result MUET dah kuar. 2 points jek lagi nak dapat band 5 (nak jugak sebut band 5 tu!). Ermm... I deserve to achieve band 4...

3. 2 quiz start minggu nih. Tiap kali sebelum quiz, lepak kat bilik lame, discuss 'a lot' with old roomates. Malam tadi tak tidur langsung. Study math ar kononnya. Sesambil menghiburkan diri bermain alat muzik itu... heheh. Tak ngantuk lak tu malam tadi. Kalo study lat-lat, takde wat mende lain melaikan study, mesti ngantuk!

4. Angah nak pindah tak lama lagi. Hari tu die dah book aku suh tolong die angkat kusi meja. Die tak kontek lagi, tah bile tah die nak pindah.

5. Aku perasan aku semakin melebar. Isk. "Ko dah makin gemok dah jimin.. gi la exercise sikit oi," farouq pun pasan aku melebar dan melebar! Hoho! Memang sem ni aku langsung tak jejak padang melainkan untuk lintas padang atau nengok matches kat padang. Makan dah control... Peluh jek tak banyak keluar. Kena pulak asek banyak tido jek musim-musim hujan nih... Aaaar

Tiada ulasan: