Cari Blog Ini

Isnin, Oktober 29, 2007

(maaf tulisan kecik hari nih, tak leh nak besor kan. malas)

Hari 7

Hari ni masuk kelas. Kelas Perancangan Pesawat Terbang, atau equivalent dengan Aircraft Design kat UIA yang aku akan amek next semester.

So, cemane kelas? Isk. Isk. Nggak ngerti sih! Hehe. Tak faham sangat kelas dia, da lecture dalam bahase indon, what can u expect kan? Pastu tadi kami berlime di distribute ke pada group2 dalam kelas kami. Group ni ada assignment - design 'around the world aircraft'. Isk. Group aku tadi all boys kot (kelas pun ade 3,4 orang je cewek dari total lebih 40 orang dalam kelas tuh). Tadi discuss kejap ngan derang kat derang punye Himpunan Siswa (macam oscent kat UIA). Aku tak paham sangat sebenarnye, tapi aku iyakan aje sume. Hehe. 'Apaan, sms aja saya ya?' tu je aku cakap.

Ntah lah. Doakan kami berjaya di sini. Duluan ya~ Yok kita ka masjid! Udah masyuk Zuhur.

Tiada ulasan: