Cari Blog Ini

Ahad, Mac 19, 2006

GOOD and BETTER

Telling yourself you can do is GOOD
Showwing yourself you can do is BETTER








Sister zai, trainer aku dalam leadership course kasik aku card yang ade tulis ni lepas kite orang present smalam. With a writting "All the best for final exam" behind it. Terima kasih. Terima kasih semua. Tak sia-sia aku register lambat - terkena kat group yang memang ramai tak kenal. Dapat kawan baru. Tak pernah sebelum ni ade kawan dengan Singaporean. Tak pernah sebelum ni berkawan dengan Chinese girl. Bangga aku bila sui ni tegur aku bila selisih dengan dia kat kulliyyah. Ngeh3. Ingat ko sorang di kelilingi permaisuri2 usen? Permaisuri2 group kau memang dah familiar. Dah kenal dari matric dulu. Aku dapat permaisuri2 baru =p. Tak lupa juga peluang aku bergaul dengan students dari berlainan kulliyyah. IRK, HS, Kaed, Laws. Tak macam kau usen, semua dak engine je group ko =p. Bangga aku bekawan ngan musa @ ma deng yuen. Sampaikan ghapur seriusly ajak kami ke rumah musa kat guangzhou tahun depan. Kumpul duet dari skang! Kumpul! Tahniah aresah yang berjaya menerajui group kami dengan begitu baik. Tahniah semua atas komitmen yang mantap. Walaupun proposal kita di KIV, tapi macam amin kata, kalau kita niatkan kerana Allah, insyaAllah semua kerja kita akan berbaloi. Kalau ade di kalangan group member yang nak betul2 organize program Adventura 2006 kita.. sila lah inform. Aku sangat berminat.

Do our best in the final exam! May Allah be with us.

Tiada ulasan: