Cari Blog Ini

Ahad, Julai 11, 2004

Sampai-sampai rumah jumaat ari tu nampak paper The Sun. Ni pehal lak ayah bli The Sun? Tak pnah-pnah bli. Before this slalu gak bace The Sun, sumenye sbb paper NST ngan Berita Harian kat library susah nak dpt, siap cop2 lg, aku malas nak nunggu, bace ar The Sun. Usha-usha front page, macam penah nengok mamat nih. Gamba abang siot! Nengok tarikh, dah lame, sbulan dah. Tatau lak aku abang ade kuar paper, front page lak tuh. Citer pasal gen 2. Ooowh... Usha cover story. Baru aku tau abang leading engineer for r&d gen 2 nih, tatau lak aku selame ni, bukan nak citer. Gempaq siot.. Ni yang bersemangat aku nih! Go azimin! Go azimin! Hakhak

Citer pasal kereta, ayah bitau abang nak tuka waja. Satria? Die nak tolak kat aku. Hohoho. Sebelum ni da berangan nak pakai saga baru tuh.. 35k. Downpayment? Hutang? Maintain? Minyak? Sangap gak woo nak pakai. Tapi satria.. abang nak tolak 25k, tolak kete proton saga arwah mak, 20k. Downpayment takde. Hutang Takde. Maintain, satria tu mantap gile abang jaga (developer gen 2 la kate kan.. hek). Minyak jek la. Hohoho. Aku pikir due kali jek aku dah kate 'Nak'. Tadi discuss panjang ngan abang ngan ayah (gune enset baru ayah.. 3100 seh - bleh loudspeaking tuh..hoho!), so memang dah setuju dah.

Aaaargh.. pasni ade AGM, ari selase nih. Huh. 1st time jadik com pc, pengalaman... Pening gak kepale memikirkan nye walopun aku sub com jek. Payah gak pc, payah pikir, keje tak banyak. Selalu meeting sampai lebih tengah malam. Kena jadik mc arab mase AGM tu, text tak buat lg. Uwaaa..

Assignment math due minggu ni.. Quiz comp weekend ni. Bermulelah pesta assign, tutorials ngan quizes utk sem nih. Activities society pun banyak gak. Busy kot sem nih.. tatau lah. We'll see. Kene belajar betol2 ni azimin. Tak bleh leka-leka. Go azimin! Go azimin!

Tiada ulasan: