Cari Blog Ini

Sabtu, Januari 17, 2004

Engineus Paper Stall yang aku kene kendalikan sepanjang minggu ni mendapat sambutan yang baik, lebih seperti yang aku jangkakan. Tak sangka banyak jugak dapat untung jual exam paper nih. Tapi suka duka nak handle stall ni bukan mudah seperti yang disangakakan. Sepanjang minggu ni aku tidur paling awal pukul 1.30 pagi, semuanya pasal nak selesaikan masalah? those exam papers. Tiap? hari ade jek problem sehinggakan aku terlupa tugasku sebagai treasurer dinner hari tu belum selesai lagi - buat report. Last? report tak dapat hantar sebelum due date, terpaksa hantar next week.

Lupa nak cakap terima kasih... Hehe. Terima kasih bebanyak ar kepada semua yang banyak tolong aku handle stall nih, bro razip, kak ana, kak mai yang memberikan tunjuk ajar. Paling banyak membantu, akram, dein, dayana, jaie, rizal, jangan ingat aku buli ko sume eh? Hehe. "Weih.. jom ar kita gi kfc, kita guna duit untung..." paling banyak tolong, paling banyak pok pek, *****. Hehe. Yela miss hareere :p, nanti aku gi tanye bro razip, ajak gi makan? ujong sem ke.. eh?

Thank you so much y'all.

Tiada ulasan: