Cari Blog Ini

Khamis, November 27, 2003

Seperti yang dijangka. Huru-hara, porak-peranda, hustle bustle, bingit bangat, sume ade berlaku kat umah aku tadi kol 8. Huhu! tapi sampai kol 10 dah setel dah. Makan (sume agree cakap aku) bihun goreng. Plus laksa johor. Seperti dijangka gak, sume abes. Licin. Ayah siap suh aku kasik duit raye kat bebudak nih (spupu2 and anak2 sedare). Mase yang bingit. Dah ler ramai giler. Sorang2 kasik duit lak tuh. Mule2 abang, then angah pastu aku. Ade tangkap gambo.. tapi takde scanner nak scan. Isk.

Dah lame tak cam gini (da setaun ar.. sejak raye taun lepas). Sronok. Tapi tak best sgt sbb besenye lunch makan kat open house Mak Ngah, tapi postponed esok lak. So, ari ni umah aku jek yg open. Pape pun, mmg best. Tambah plak hampir sume adik badik arwah Mak ade. Ade 7 buah kete tadi aku kire. Plus 2 buah kete lg dr sedare belah ayah. Macam keje kawin lak aku nengok. Huhu!

Tiada ulasan: