Cari Blog Ini

Jumaat, Oktober 02, 2009

Mana lagi bagus? Susu Segar Dalam Kotak? Susu Tepung?

azamkukuh: assalamualaikum *******
azamkukuh: ****
azamkukuh: oo *******
******* ******: ye
azamkukuh: nak tanye soalan bleh
******* ******: nk tny ape?
******* ******: tnyela
azamkukuh: mane lg bagus: susu segar dalam kotak atau susu tepung?
azamkukuh: mane lg bagus eh
******* ******: 2-2 pon bagus
******* ******: same je la jimin
******* ******: yg tepung tu mudah disimpan
******* ******: yg segar tu kne habiskn cepat
******* ******: yg mebezakn susu ni actually kndungn lemak dlm nye
azamkukuh: ye?
azamkukuh: kirenye aku amek susu tepung ke, susu kotak ke, same je la khasiat kalsium dan vitamin yang aku amek eh
******* ******: aah
azamkukuh: sure aar?
******* ******: kalu amek susu tpg ikut la std bancuhan die
******* ******: baru dpt khasiat yg same cm susu segar
azamkukuh: oooo
azamkukuh: ko amek susu ape eh aku nak ikot dietitian punye diet ah amek susu ape
******* ******: hahaha ko pecaye sgt la ngn aku ni
******* ******: aku slalu tukar2
******* ******: kdg2 anlene
******* ******: kdg dutchlady
******* ******: yg pasti lowfat
azamkukuh: anlene..
azamkukuh: maksud ko, ko amek susu tepung ke
******* ******: aah
******* ******: bile rjin nk bancuh
azamkukuh: susu mane sedap
******* ******: ble malas minum susu kotak je la
******* ******: dua besh je pd aku
******* ******: tp kalu nk buat kopi aku slalu tmbah susu kotak
azamkukuh: oooo
azamkukuh: bleh bgtau aku ape kah/berapekah keperluan kalsium setiap hari
******* ******: 1000mg/day
azamkukuh: same dengan bape byk susu tepung?
******* ******: segelas susu 250
azamkukuh: oooo
azamkukuh: kene minum 4 gelas ke satu hari?
******* ******: at least 2 gelas
azamkukuh: hisk
azamkukuh: banyak do
azamkukuh: aku da lame gile tak minum susu
azamkukuh: lame gile2
azamkukuh: cane eh
******* ******: selebihnye dr mkn2 lain
azamkukuh: ooooo
******* ******: start minum blk
azamkukuh: susu tepung eh
azamkukuh: susu tepung murah
azamkukuh: susu segar mahal do
azamkukuh: pastukan
azamkukuh: nak tanye
azamkukuh: susu segar yang tawar tuh
azamkukuh: dengan susu segar perisa strawberi mane lg bagus?
azamkukuh: yg ade perisa strawberi tu ade dpt extra vitamin dr strawberi gak ke ape
******* ******: xde la..tu utk budak2 ok la
******* ******: kite yg da dewasa ni kne minum susu lowfat la
******* ******: nnt gemuks plak
azamkukuh: ooooo
azamkukuh: ko hari2 minum susu due gelas ke
******* ******: xde la jgak
******* ******: hehehe
******* ******: aku pon bkn bile bgn lmbt x sempat nk bncuh susu
******* ******: trus je g keje.
******* ******: eh kejap ye cite aku dh start ar kt tv..
******* ******: smbg nnt la plak k
azamkukuh: ok
******* ****** has signed out. (10/2/2009 9:20 PM)

Tiada ulasan: