Cari Blog Ini

Sabtu, Jun 14, 2008

Pucuk Dicita Ulam Mendatang

Ari tu, time time MAS tengah buat promotion 1 juta tempat duduk free ke destinasi domestik, Tim terus sms aku 'Jimin, mai la datang Sabah. Ajak kawan-kawan jalan sini. Leh duduk umah saye. Saye leh sediekan tentatif seminggu jalan Sabah'. Aku memang suke jalan jalan nih. Ajak sume kawan yang berpotensi nak g. Tapi malangnye, sume berminat, tapi takde duet la, takde mase la. Sigh.

Abang sms plak tak lame lepas tu. 'Azi bile cuti? Jum la datang Miri. Ayah datang jugak nanti. Abang book kan tiket'. Malangnye, cuti aku tak kene dengan time Ayah nak g Miri nengok Abang. Sigh.

Khamis ari tu Munzir tepon aku. Ko nak gi Sabah? Die tanye. Eh, nak! Rupenye plan sejak lebih setahun dulu nak buat trip ke Ethiopia, yang dah bertukar-tukar tempat - ke India lah, ke Bangkok lah sebab kurang budget, akhirnye berakhir dengan pegi ke Sabah 5-13 Julai nih. Aku yang tarik diri time nak ke Ethiopia lagi (disisihkan sebenarnye, sebab komitmen sikit. Hehe) kini diajak kembali untuk join same. The more, the merrier kan? The more people, the cheaper it will be kan? Mahal. Tapi. Bile lagi nak gi kan. Harap-harap leh kurang harge lagi.

Tiada ulasan: