Cari Blog Ini

Khamis, Mac 10, 2005

Tadi pagi masa tengah melayan makan roti coklat Hi5 kat depan tangga E3 ngadap jalan besar ngan petet tetiba ada terdengar bunyik macam benda jatuh kat tangga belakang aku. Ternampak sorang sister tu dah terduduk atas tangga, muka tahan sakit dengan file die tak terjatuh kat sebelah die. "Ni kalau mengandung ni dah abes dah.." petet cakap. Memang sakit pun. Dengar bunyik pun aku dah ngeri. Tapi.. ape boleh aku ngan petet buat? Nak gi kat sister tu pastu tolong die bangun? Nak angkat die? Boleh ke? Serba salah aku ngan petet. "Nak tolong cemane ni petet?". Takkan nak sambung layan roti coklat sambil menikmati pemandangan waktu pagi tu? Nasib baik ada brother sorang ni lalu, kenal sister tu pastu tolong sister tu, tolong tengok. Hehe. Ape jek die bleh buat, ye ak? Aku dan petet pun blah gi kelas electric circuit.

Semalam pergi pasar malam secara tak sengaja. Masa nak pergi makan dengan acap kat cafe uthman terserempak ngan acer. Tanye die pegi mane, 'pegi pasa malam' die cakap 'muk ade kosong 1'. Weh! ikot weh! Tinggalkan acap makan sorang-sorang hehe. Dengan pakai seluar trek tu terus bonceng moto. Banyak gerai rupenye. Dulu 1st time pegi tak banyak gerai. Kalo ade moto ni mau tiap-tiap minggu aku pegi.

Zuhdi dah ajak pegi sembahyang. Karang ade kelas Suvad pukul 6.30. Tadi leka baca balik posting lelama. Hehe. Baca pasal gi jalan-jalan, ni yang paling best, banyak experience, isk. Pasal kelas, lecturer kat matric. Pasal matric tu sendiri. Pasal kawan-kawan. Pasal baketobarru, lama dah tak main. Nostalgia. Hoho! Best surfing kat E3 nih, connection internet laju, puas hati, klik jek keluar, klik jek keluar.

Exam start sabtu nih. Bersedialah!

Tiada ulasan: