Cari Blog Ini

Isnin, November 22, 2004

Fariz? Regis?

Tengah blogging dari cc kat seksyen 11 shah alam. Hari tu jumaat kelam kabut baru sebok nak kemas baju, dokumen seme. Aku kate kat ayah dah siap dah seme, kang kate blom.. hoho.

Semalam puas raye area-area klang valley, raye shah alam, klang, bkt damansara, setiawangsa, dari pagi sampai ke malam. Due malam ni tido umah angah. Dah puas dah melayan alea since malam raye ari tu. Tak reti dok diam budak tu! Melentik-lentik badan die. Kene jage die btol-btol, kalo tak..Ayah aku cakap macam Elastigirl dalam cite The Incredibles. Hahahaha! Lepak umah abang plak, tak jemu main ngan fariz. Waa.. i'm going to miss him. Lepas ni jumpe lg 2,3 bulan die dah beso, da tak same cam skang, kiut umo 6 @ 7 bulan lain drpd kiut umo setahun. Hehe. Bile die kene henjut-henjut mase dukong macam gambo bawah ni, die suke buat suare ikot rentak henjut. Hahah. Kiut giler!



Pagi raya dengan fariz and abang die yang degil, kedekut, ngengade, tapi best, aus.


Tadi nore sms aku die cakap, "i'm officially a uia student,hahaha". Hakhak. Waa.. terase seh bahang. Rase cam nak masuk ari ni gak jek. Rase cuak pun ade gak. Firs pun sms aku td kate cuak gak hoho. Ape la yang bakal berlaku nanti? Best ke? Seronok ke? Ape yang best? Ape yang seronok? Hahah.. baju-baju yang aku tinggalkan kat umah angah sejak cuti final sem ari tu pun ade dalam kotak lagi, blom kemas. Petang ni kemas-kemas ape yang patut, especialy kemas beg, dokumen pun tak susun abes lagi.

Okeh. Jumpe lagi (ntah bile). Nak balik umah angah, bekemas.

*Picture edited by nore.

Tiada ulasan: